da težavnih ljudi ni, so le posamezniki z drugačnimi potrebami in pričakovanji, kot so naša,
kako po besedah, vedenju in videzu prepoznati to različnost in kako se nanjo odzivati,
da drugačnosti ni potrebno zanikati, se jiupirati, ampak nam postane izziv za osebnostno rast,
da je možno s z notranjimi stanji učinkovito upravljati, da jih je možno po potrebi učinkovito spreminjati in prilagajati.
da bodo sodelavci/stranke ob našem primernem odnosu zadovoljni, to pa je temelj dobrega in tvornega sodelovanja in izgradnje pravih in pristnih odnosov.
Vsebina
Strategije ravnanja posameznikov
Kako razmišljamo (Gregorc)
Kako komuniciramo
Kako in koliko smo si različni ali podobni
Kaj je zelo pomembno (informacija- čustva- akcija), ko komuniciramo
Kaj je vzrok, da ravnamo, kot ravnamo
Strategije učinkovite komunikacije
PRLL strategija
Flow teorija
Feedback
Zaznavni položaji v komunikaciji
Trening ravnanja s težavnimi situacijami in ljudmi
S.C.O.R.E. model
Vloge v komunikaciji (V.Satir)
Lingvistični model (meta model)