Trening prodajnih veščin 1

Šifra programa: 3.0.1.  
Skupina: ---
<< | >>
Področje: 3. DELO S STRANKAMI, PRODAJA IN TRŽENJE
<< | >>

<< Prejšnji | Kazalo | Naslednji >>

Razvoj kompetenc

  • prodaja, trženje,
  • učinkovita komunikacija,
  • komunikacija s strankami,
  • motivacija in samomotivacija.

Cilji

Cilj programa je:
  • udeležence opremiti z orodji za ustvarjanje uspešnega prodajnega pristopa, ki ga lahko takoj uporabijo ali pa prilagajajo pestrim prodajnim situacijam,
  • razviti take komunikacijske veščine, ki bodo prodajalcem (prodajnikom) omogočale ustvarjanje uspešnega in pozitivnega odnosa z različnimi vrstami kupcev (strank),
  • razviti take motivacijske vzvode, da bodo prodajalci (prodajniki) znanje in veščine, ki so jih v programu pridobili, na delovnem mestu tudi resnično uporabili in uporabljali,
  • naučiti jih prodajati bolje in več in se pri tem zavedati vloge prodajalca (prodajnika) in pričakovanja strank,
  • udeležence pripeljati do spoznanja, da je prodaja skupek organizacije in sistema, odnosov in ustvarjalnosti, nenehnega raziskovanja in vztrajnosti.

Vsebina

  • Uvod
    Kdo je kdo v prodajnem procesu
    Zakaj smo tu? – Cilji programa in pričakovanja udeležencev
  • Razlike med strankami
    Stili mišljenja in komunikacije
    Kako reagiramo na razlike?
  • »Mi prostor«
    Odnos med prodajalcem in kupcem
    Kako vzpostaviti pozitiven odnos s kupcem z nebesedno govorico telesa
  • Upravljanje s kakovostjo ”mi prostora”
    Učinkoviti jezikovni vzorci in njihova uporaba v prodajnem procesu
  • Vrednote kupcev
    Kako prepoznati vrednote kupcev v prodajnem procesu
    Kako koristno uporabiti ugotovljene vrednote za ustvarjanje uspešnega prodajnega pristopa in motivacijo kupca za nakup
  • Prilagajanje prodajnega pristopa
    Kako prilagoditi prodajni pristop različnim kupcem glede na ugotovitev njihovih stilov mišljenja in dominantnega reprezentativnega kanala
    Doseganje pozitivnega odnosa s ”težkimi in zahtevnimi” kupci
  • Osnove modela prodaje
    Prodajni model v 5. korakih
    Faze prodajnega procesa
  • Veščine opazovanja
    Prepoznavanje, kdaj imamo prav in kdaj moramo narediti nekaj drugače, če tega nismo že storili
  • Premagovanje odpora in ravnanja z ugovori
    Kako uporabljati jezikovne vzorce za razumevanje, premagovanje odpora in motiviranje kupca za nakup
  • Prodajni razgovor
    Kako začeti in končati prodajni razgovor
    Zaključek razgovora in njegovi učinki za nadaljnjo prodajo
  • Trg, na katerem delujemo, in organizacija prodajnega območja
    Načrtovanje prodajne dejavnosti in priprava na obiske na terenu
  • Izbor pravega prodajnega pristopa in korak v prihodnost
    Kreiranje lastnega prodajnega pristopa, ki bo integriral vse naučene veščine

Trajanje

16 ur (2 dni) ali po dogovoru

Opombe

Celoten program temelji na tehnikah in metodah NLP-ja.

Kontaktna oseba:
Mojca Koren

[ Kontaktni obrazec ]

E: mojca@glottanova.si
T: 01/ 5200 674
M: 041 742 748
F: 01/ 5200 676

QR (vcard):



---
 
O PODJETJU
Poslastvo in vizija
Naše prednosti
Kakovost
Know How
Naše posebnosti
Družbena odgovornost
Reference
Vodstvo
INFORMACIJE
Vizitka
Kontakti
Delovni čas
Lokacija
GN na Facebook-u
---
POGOJI IN VARNOST
Splošni pogoji
Pravno obvestilo
Varovanje podatkov
DRUGE DEJAVNOSTI
TVU - Teden vseživljenjskega učenja
SSU - Središče za samostojno učenje
Študijski krožki
Svetovalno središče
Prevodi in lektorstva
Domači projekti
Mednarodni projekti
Založništvo
IKT storitve
SPLETNE POVEZAVE
Šola za coache
www.vskv.si
www.velnes.si
www.velneskongres.si
www.globalwellnessday.si