razlikujejo med različnimi vrstami čustev in jih uspešno prepoznavajo pri sebi in drugih,
razumejo pomen in vlogo čustev na delovnem mestu,
učinkovito uporabljajo čustva pri vsakdanjem delu,
razumejo pomen različnih vrst stresa in se znajo nanj ustrezno odzvati,
ozavestijo lastne vzorce obnašanja v stresu in so jih sposobni preseči,
uporabljajo različne tehnike obvladovanja stresa in jih znanjo prilagoditi sebi,
poznajo vrste in kategorije zahtevnih situacij na delovnem mestu / v službi,
uporabljajo različne modele za učinkovito ravnanje / obvladovanje zahtevnih situacij na delovnem mestu,
so sposobni analizirati konkretne primere zahtevnih situacij na delovnem mestu,
izmenjajo medsebojne izkušnje / učinkovite strategije / primere za ravnanje z zahtevnimi situacijami.
Vsebina
1.modul: Čustva, stres in sprostitev
Čustva na delovnem mestu: Kaj/kam bi z njimi?
Kaj so čustva (primarna, sekundarna)
Čustva in njihova vloga na delovnem mestu
Čustva in/ali inteligentnost? (osem inteligentnosti po H. Gardnerju)
Čustvena pismenost
Pet korakov za učinkovito ravnanje s čustvi
Stres – naš zaveznik
Kaj je stres in vrste stresa (pozitivni, negativni, akutnimi, kronični)
Kako stres prepoznati
Stresne situacije na delovnem mestu
Učinkovito ravnanje s stresom: zaznavni položaji, tehnike vizualizacije, meditacija, dihanje, šport, flow
Vsakodnevni mini trening za sprostitev in dobro počutje: Kaj lahko danes dobrega storim zase?
2. modul: Zahtevne situacije na delovnem mestu in kako jih uženemo?
Zahtevne situacije na delovnem mestu
Vrste in primeri zahtevnih situacij
Opredelitev zahtevne situacije
Kategorije zahtevnih situacij
Čustva in vedenje v zahtevnih situacijah
Zahtevna situacija vs idealna situacija na delavnicah
CAPRI in STOP modela za ravnanje v zahtevnih situacijh
S.C.O.R.E. model za ravnanje v zahtevni situaciji
Zahtevna situacija in povratna informacija
Treningi: Delo na konkretnih primerih, študije primera in igre vlog