učinkovito pristopiti k vsakem bolniku in mu v njegovem jeziku predstaviti situacijo,
vzpostaviti dober stik z vsakim bolnikom in kolegom,
se izogniti konfliktnim situacijam, ko le te ne prinašajo možne rešitve,
zgraditi vzdušje zavezništva,
razumeti vsakega bolnika in kolego in njihove potrebe, u
upravljati s samim seboj in svojim notranjim stanjem ne glede na zahtevnost situacije,
kako uspešno izpeljati dajanje vrnitvenega sporočila (feedbacka),
kako zastavljati učinkovita vprašanja.
Vsebina
Učinkovita komunikacija v zdravstvu
Različni komunikacijski modeli in tipi osebnosti
Strateška komunikacija
Jezikovni vzorci
Kalibriranje
Vrnitveno sporočilo (feedback)- učinkovito orodje pri delu z ljudmi
Štirje osnovni koncepti coachinga
Ustvarjanje zavezništva z bolniki in kolegi/sodelavci
Ustvarjanje zaupanja z bolniki in kolegi/sodelavci
Učinkovita coaching vprašanja
Uporaba coachinga v zdravstvu Coaching kot komunikacijsko in motivacijsko orodje v interakciji z bolniki in kolegi/sodelavci
Coaching pri doseganju samoiniciative pri bolnikih in kolegih/sodelavcih
Coaching koncepti in tehnike za upravljanje s samim seboj
Trajanje
16 ur (2 dni) ali po dogovoru
Opombe
Program lahko pripravimo in izvedemo tudi za druge ciljne skupine.