Retorika in spretnosti učinkovitega poučevanja 2

Šifra programa: 7.0.7.  
Skupina: ---
<< | >>
Področje: 7. UPRAVLJANJE Z ZNANJEM
<< | >>

Razvoj kompetenc

  • učinkovita komunikacija,
  • javno nastopanje,
  • coaching,
  • upravljanje z notranjimi stanji,
  • upravljanje s stresom.

Cilji

Udeleženci:
  • znajo prilagoditi učni proces odraslim,
  • spoznajo, ovrednotijo in smiselno uporabijo učinkovite in najsodobnejše učne pristope, oblike, tehnike in metode,
  • znajo motivirati in spodbujati udeležence za aktivno pridobivanje znanja in vseživljenjsko učenje,
  • poznajo lastnosti dobrega študijskega primera in se ga naučijo izdelat po korakih,
  • znajo kombinirati metodo študije primera z drugimi sodobnimi učnimi metodami,
  • poznajo vloge coachinga v učnem procesu,
  • v izobraževanju uporabljajo različna orodja coachinga,
  • znajo pomagati udeležencem učinkovito uporabljati lastne vire,
  • naučijo udeležence premagati ovire, ki ovirajo njihovo učno napredovanje,
  • povezujejo posameznikove cilje s cilji izobraževanja.

Vsebina

  • Sklop 1: Retorika in spretnosti učinkovitega poučevanja:
    Ponovitev in dopolnitev vsebin z izobraževanja Retorika in spretnosti učinkovitega poučevanja (VAKOG, 4-MAT, PRLL-strategija …)
    Argumentacija in protiargumentacija (tehnike argumentiranja in protiargumentiranja, Toulminov model)
    Sistem za posredovanje informacij CP3
    Sporočilna tehnika
    Metaprogrami
    Meta jezik in Miltonov jezik
    Psihogeografija nastopanja
    Trening nastopanja
    Trening fleksibilnosti in iznajdljivosti
    Snemanje z mikrofonom in kamero ter analiza nastopanja
    Trening ravnanja s težavnimi udeleženci
    Tehnike in metode za aktivno podajanje vsebine
    Načrtovanje izobraževanja
  • Sklop 2: Študija primera v izobraževanju odraslih
    Študija primera – lotimo se je!
    Koraki za pripravo/ razvoj študije primera
    Predavateljev vodič po študiji primera
    Priprave na uporabo študije primera v izobraževalnem procesu
    Koristni seznami: seznam opravil za študijo primera, kritični seznam za študijo primera
    Študija primera o študiji primera – kritična analiza že pripravljene študije primera
    Priprava lastne študije primera: domače seminarsko delo
  • Sklop 3: Coaching v izobraževanju odraslih
    Kaj je coaching (definicija cachinga, viri coachinga, razlike med coachingom, mentorstvom, svetovanjem, terapijo in treningom)
    Diagnostična orodja (kolo ravnovesja, poslušanje, vrnitveno sporočilo, zastavljanje ciljev, coaching formula)
    Štirje osnovni koncepti coachinga (ustvarjanje zavezništva, spodbuditev k aktivnosti, učinkovita coaching vprašanja, pohvala in prepoznavanje)
    Uporaba coachinga v izobraževanju (coaching kot komunikacijsko in motivacijsko orodje, coaching pri postavljanju in doseganju ciljev, coaching pri doseganju samoiniciativnosti zaposlenih)

Trajanje

48 ur (6 dni) ; 3 moduli po 16 ur ali po dogovoru

Opombe

  • Po končanem programu se lahko naročnik odloči za občasno ali stalno mentorstvo.
  • Program izvajamo tudi v obliki individualnega treninga in svetovanja.
  • Program je glede na želje in potrebe naročnika možno še dodatno prilagoditi (vsebinsko, ciljno, časovno, organizacijsko).

Kontaktna oseba:
Mojca Koren

[ Kontaktni obrazec ]

E: mojca@glottanova.si
T: 01/ 5200 674
M: 041 742 748
F: 01/ 5200 676

QR (vcard):



---
 
O PODJETJU
Poslastvo in vizija
Naše prednosti
Kakovost
Know How
Naše posebnosti
Družbena odgovornost
Reference
Vodstvo
INFORMACIJE
Vizitka
Kontakti
Delovni čas
Lokacija
GN na Facebook-u
---
POGOJI IN VARNOST
Splošni pogoji
Pravno obvestilo
Varovanje podatkov
DRUGE DEJAVNOSTI
TVU - Teden vseživljenjskega učenja
SSU - Središče za samostojno učenje
Študijski krožki
Svetovalno središče
Prevodi in lektorstva
Oddaja (učnih) prostorov
Domači projekti
Mednarodni projekti
Založništvo
IKT storitve
SPLETNE POVEZAVE
Šola za coache
www.vskv.si
www.velnes.si
www.velneskongres.si
www.globalwellnessday.si