spoznajo, ovrednotijo in smiselno uporabijo učinkovite in najsodobnejše učne pristope, oblike, tehnike in metode,
znajo motivirati in spodbujati udeležence za aktivno pridobivanje znanja in vseživljenjsko učenje,
poznajo lastnosti dobrega študijskega primera in se ga naučijo izdelat po korakih,
znajo kombinirati metodo študije primera z drugimi sodobnimi učnimi metodami,
poznajo vloge coachinga v učnem procesu,
v izobraževanju uporabljajo različna orodja coachinga,
znajo pomagati udeležencem učinkovito uporabljati lastne vire,
naučijo udeležence premagati ovire, ki ovirajo njihovo učno napredovanje,
povezujejo posameznikove cilje s cilji izobraževanja.
Vsebina
Sklop 1: Retorika in spretnosti učinkovitega poučevanja:
Ponovitev in dopolnitev vsebin z izobraževanja Retorika in spretnosti učinkovitega poučevanja (VAKOG, 4-MAT, PRLL-strategija …)
Argumentacija in protiargumentacija (tehnike argumentiranja in protiargumentiranja, Toulminov model)
Sistem za posredovanje informacij CP3
Sporočilna tehnika
Metaprogrami
Meta jezik in Miltonov jezik
Psihogeografija nastopanja
Trening nastopanja
Trening fleksibilnosti in iznajdljivosti
Snemanje z mikrofonom in kamero ter analiza nastopanja
Trening ravnanja s težavnimi udeleženci
Tehnike in metode za aktivno podajanje vsebine
Načrtovanje izobraževanja
Sklop 2: Študija primera v izobraževanju odraslih
Študija primera – lotimo se je!
Koraki za pripravo/ razvoj študije primera
Predavateljev vodič po študiji primera
Priprave na uporabo študije primera v izobraževalnem procesu
Koristni seznami: seznam opravil za študijo primera, kritični seznam za študijo primera
Študija primera o študiji primera – kritična analiza že pripravljene študije primera
Priprava lastne študije primera: domače seminarsko delo
Sklop 3: Coaching v izobraževanju odraslih
Kaj je coaching (definicija cachinga, viri coachinga, razlike med coachingom, mentorstvom, svetovanjem, terapijo in treningom)
Diagnostična orodja (kolo ravnovesja, poslušanje, vrnitveno sporočilo, zastavljanje ciljev, coaching formula)
Štirje osnovni koncepti coachinga (ustvarjanje zavezništva, spodbuditev k aktivnosti, učinkovita coaching vprašanja, pohvala in prepoznavanje)
Uporaba coachinga v izobraževanju (coaching kot komunikacijsko in motivacijsko orodje, coaching pri postavljanju in doseganju ciljev, coaching pri doseganju samoiniciativnosti zaposlenih)
Trajanje
48 ur (6 dni) ; 3 moduli po 16 ur ali po dogovoru
Opombe
Po končanem programu se lahko naročnik odloči za občasno ali stalno mentorstvo.
Program izvajamo tudi v obliki individualnega treninga in svetovanja.
Program je glede na želje in potrebe naročnika možno še dodatno prilagoditi (vsebinsko, ciljno, časovno, organizacijsko).