Mentorstvo in coaching pri vodenju zaposlenih

Šifra programa: 1.1.26.  
Skupina: 1.1. Veščine vodenja
<< | >>
Področje: 1. VODENJE IN MOTIVACIJA
<< | >>

Razvoj kompetenc

  • komuniciranje,
  • reševanje problemov in konfliktov,
  • upravljanje s samim seboj,
  • učinkovito prenašanje znanja na druge,
  • učim se učiti,
  • mentorstvo,
  • svetovanje,
  • vodenje,
  • coaching,
  • motiviranje sebe in drugih.

Cilji

Udeleženci:
  • bodo spoznali osnovni model coachinga, naučili se bodo misliti bolj sistemsko in bodo trenirali pomembne sposobnosti, ki jih bodo potrebovali kot vodje-mentorji-coachi svojim sodelavcem,
  • se bodo naučili učinkovito prenašati znanje, veščine in lastne kompetence na druge posameznike (sodelavce),
  • se bodo sposobni prilagoditi vsakemu mentorcu/sodelavcu posebej in posledično temu, posredovati informacije na različne načine, oz. na posameznikom ustrezne načine,
  • bodo sposobni ustvarjati pozitivno, sodelavno in podporno klimo,
  • se bodo naučili timskega dela in učinkovite komunikacije,
  • se bodo seznanili s profilom osebnega in zlasti poslovnega coacha in spoznali svoje sposobnosti na področju osebnega in poslovnega razvoja sodelavcev,
  • bodo znali uporabljati različne koncepte in orodja coachinga,
  • se bodo naučili (in naučili tudi mentorce/sodelavce), da je pravilo »manj je več« izjemno pomembno na vsakem delovnem mestu,
  • bodo znali uravnavati svoja notranja stanja, da ne pride do izgorevanja na delovnem mestu.

Vsebina

1.modul - Mentorstvo
  • Mentor in mentorec – prenašalec in sprejemnik kompetenc
    Kaj je mentorstvo
    Vloge mentorja-vodje v mentorskem procesu
    Mentor kot motivator, prezentator, moderator, supervizor
    Vloge sodelavcev – mentorcev v mentorskem procesu
    Sodelovanje med mentorjem in mentorcem
    Cilji mentorstva kot procesa prenosa kompetenc
  • Mentorski proces
    Priprava na mentorski proces
    Izdelava individualnega ali skupinskega mentoring načrta
    Kompetenčni načrt
    Vodenje mentoring srečanja
    Evalvacija posameznega mentorskega srečanja in procesa
  • Učinkovita komunikacija v mentorskem procesu
    Komunikacijski model
    VAKOG zaznavanje in komunikacija
    PRLL strategija
    Sprejemanje in dajanje povratnih informacij
    Aktivno poslušanje in opazovanje
    Poznavanje osebnosti za lažji in učinkovitejši prenos kompetenc
    Dajanje pravih in posamezniku prilagojenih navodil
    Umetnost postavljanja vprašanj in odgovorov
2.modul - Coaching
  • Kaj je coaching
    Definicija coachinga
    Viri coachinga
    Razlike med coachingom in consultingom, svetovanjem, terapijo in treningom
  • Osnovni koncepti coachinga
    Ustvarjanje zavezništva
    Izgradnja in vzpodbujanje zaupanja
    Učinkovita coaching vprašanja
    Vrnitveno sporočilo (feedback)
  • Diagnostična orodja
    »Coaching formula«
  • Osnovni komunikacijski modeli
    Poznavanje sogovornika in sebe
    Prepoznavanje različnih načinov komunikacije
  • Uporaba coachinga pri mentorstvu
    Coaching kot komunikacijsko orodje
    Coaching kot motivacijsko orodje

Trajanje

16 ur (2 dni) ali po dogovoru

Kontaktna oseba:
Mojca Koren

[ Kontaktni obrazec ]

E: mojca@glottanova.si
T: 01/ 5200 674
M: 041 742 748
F: 01/ 5200 676

QR (vcard):



---
 
O PODJETJU
Poslastvo in vizija
Naše prednosti
Kakovost
Know How
Naše posebnosti
Družbena odgovornost
Reference
Vodstvo
INFORMACIJE
Vizitka
Kontakti
Delovni čas
Lokacija
GN na Facebook-u
---
POGOJI IN VARNOST
Splošni pogoji
Pravno obvestilo
Varovanje podatkov
DRUGE DEJAVNOSTI
TVU - Teden vseživljenjskega učenja
SSU - Središče za samostojno učenje
Študijski krožki
Svetovalno središče
Prevodi in lektorstva
Domači projekti
Mednarodni projekti
Založništvo
IKT storitve
SPLETNE POVEZAVE
Šola za coache
www.vskv.si
www.velnes.si
www.velneskongres.si
www.globalwellnessday.si