razvijejo občutek za različne kulture (dežele, podjetja in kulturna ozadja),
znajo svojo komunikacijo (pisno in ustno) prilagoditi glede na medkulturne razlike in s tem izboljšati kakovost in učinkovitost svojega dela,
se znajo izogniti komunikacijskim in kulturnim vrzelim in preprekam,
vadijo učinkovito komunikacijo v mednarodnem timu,
se naučijo poznati, razumeti in sprejemati sebe, poznati, razumeti in sprejemati druge,
razumejo in sprejemajo drugačnost,
znajo sporočiti drugim svoje ugovore, nestrinjanja in drugačnost pogledov in mnenj tako, da je to za druge sprejemljivo,
znajo prepričati in dajati prava navodila,
znajo motivirati in navdušiti sebe in druge,
znajo ozavestiti lastne komunikacijske strategije in sprejeti nove …
Vsebina
Kako opredeliti in zaznati različne kulture
Kulturna slepota
Kulturne razlike
Ustvarjanje skupnega ozadja in prilagajanja
Različni stili mišljenja in delovne navade
Strpnost do dvoumnosti
Vsakdanji problemi pri komunikaciji
Zgradba informacij za preprečevanje nerazumevanja
Varovala za preprečevanje nerazumevanja
Kako izstopiti iz svojega načina razmišljanja
Trajanje
16 ur (2 dni) ali po dogovoru
Opombe
Na delavnici uporabimo resnične primere iz vsakdanjega dela udeležencev in se tako na praktičnih primerih učimo, kako postopati in reševati komunikacijske prepreke.