Razvijanje ključnih kompetenc coacha v skupini
Učinkovita podpora pri profesionalnem razvoju coacha
"Nenehno strokovno usposabljanje je sestavni del coacheve zakladnice
znanja." (Načelo Mednarodnega združenja coachev - ICF)
Po podatkih globalne raziskave o coachingu, ki jo je v letu 2016 opravila vodilna
globalna organizacija coachev International Coach Federation (Mednarodno združenje
coachev) – ICF, je coaching poklic, katerega člani sledijo načelu, da je nenehno
strokovno usposabljanje sestavni del njihovega poklica in ključno za doseganje
uspešnih rezultatov.
Ugotovitve raziskave, ki je vključevala 15,380 aktivnih coachev iz 137 držav,
namreč kažejo, da so skoraj vsi (99%) pridobili svoje znanje skozi specifična
usposabljanja za razvoj coaching veščin in da verjamejo, da so največja ovira
za razvoj coachinga v prihodnje neusposobljeni samooklicani coachi brez ustreznih
znanj in veščin.
Popolna usmerjenost coacha na stranko in na to, kar stranka želi doseči, kot tudi
popolna podpora coacha strankinim ciljem je vrednost, ki jo coach želi zagotoviti
strankam in ki jo lahko nudi predvsem takrat, ko se zna uglasiti tudi s svojimi
lastnimi potrebami in ostati v sozvočju s samim seboj.
Podpora coachem na poti profesionalne rasti in osebnega razvoja tako ni le želeni
ideal, pač pa potreba, ki jo začuti vsak aktivni coach v različnih fazah svojega
profesionalnega razvoja, skozi katere gre. Mojstrstvo razvijamo skozi izkušnje,
ki jih pridobivamo pri delu s strankami, s pomočjo izobraževanj, kot tudi s samoučenjem
in samorefleksijo. Zelo dragoceni pa so tudi vpogledi, ki jih pridobimo skozi
svoj odsev v drugih, naših strokovnih kolegih in skozi njihov pogled.
Program, ki ga predstavljamo, je tako priložnost za urjenje lastnih kompetenc
coachinga in za doseganje nove ravni mojstrstva na vaši poti.
Namen programa
Osnovni namen programa je podpora coachem na poti njihove profesionalne rasti
in razvoja. Povratna informacija in podpora v obliki mentorstva, ter povratna
informacija s strani kolegov coachev, omogoča prepoznavanje lastne ravni kompetenc,
ki smo jo dosegli, poglabljanje in nadgradnjo že usvojenih coaching veščin in
pridobivanje novih za dosego poklicne odličnosti.
Cilji
Udeleženci znajo:
- prepoznati raven lastnih kompetenc coacha,
- narediti načrt lastnega razvoja kot coachi,
- razvijati ključne kompetence coacha,
- ustvariti zavedanje o lastni identiteti poklicnega coacha.
Razvoj veščin in kompetenc
- Upoštevanje etičnih meril in profesionalnih standardov – Razumevanje etičnih
meril in standardov coachinga in sposobnost ustrezne uporabe teh v vseh situacijah.
- Doseganje dogovora v procesu coachinga – Sposobnost, da razume, kakšne so
potrebe v odnosu v nekem procesu coachinga, in doseganje dogovora z bodočo
oz. novo stranko o procesu coachinga in medsebojnem odnosu.
- Ustvarjanje zaupanja in povezave s stranko – Sposobnost ustvariti varno
in podpirajoče okolje, v katerem je nenehno prisotno vzajemno spoštovanje
in zaupanje med coachem in stranko.
- »Prisotnost« v procesu coachinga – Sposobnost biti popolnoma zavedno prisoten
in ustvariti spontan odnos s stranko na način, ki ga opredeljuje odprtost,
prožnost in zaupnost.
- Aktivno poslušanje – Sposobnost, da se popolnoma osredini na to, kar pove
oz. ne pove stranka, da razume pomen izrečenega v kontekstu strankinih želja
in da podpira stranko, da se izrazi.
- Postavljanje učinkovitih vprašanj – Sposobnost zastavljanja vprašanj, s
katerimi pridobi informacije, ki so koristne za maksimalen učinek coachinga
in so koristna za stranko.
- Direktna komunikacija – Sposobnost učinkovito komunicirati med srečanji
in uporaba jezika, ki ima največji pozitivni učinek na stranko.
- Ustvarjanje zavedanja – Sposobnost povezovati in natančno oceniti različne
vire informacij in posredovati interpretacije, ki stranki pomagajo, da pridobi
večje zavedanje in s tem doseže dogovorjene rezultate.
- Spodbujanje delovanja – Sposobnost s stranko ustvariti priložnosti za nenehno
učenje med coachingom in pri delu/v življenjskih situacijah ter za nova dejanja,
ki bodo najbolj učinkovito vodila do dogovorjenih rezultatov coachinga.
- Načrtovanje in postavljanje ciljev – Sposobnost s stranko narediti učinkovit
načrt in se ga držati.
- Spremljanje napredka in prevzemanje odgovornosti – Sposobnost osrediniti
se na to, kar je za stranko pomembno, in stranki prepustiti, da prevzame odgovornosti
za lastno delovanje.
Vsebina
1. srečanje: Doseganje dogovora v procesu coachinga
- Kateri so kriteriji za doseganje želene ravni kompetenc s strani ICF (Mednarodnega
združenja coachev) – ACC in PCC raven?
- Kako dosegam dogovore v procesu coachinga?
- Kako postavljam okvire – pravila medsebojnega sodelovanja?
- Kako dosežem dogovor s stranko za posamezno coaching srečanje?
2. srečanje: Ustvarjanje zaupanja in povezave s stranko
- Kje so zame priložnosti in izzivi za ustvarjanja zaupanja in povezave s
stranko?
3. srečanje: Prisotnost v procesu coachinga
- Kako že dosegam prisotnost v procesu coachinga?
- Katere spremembe lahko izboljšajo mojo prisotnost v procesu coachinga?
- Kako se znam uglasiti s svojim potrebami in ostati v sozvočju s samim seboj?
4. srečanje: Aktivno poslušanje in Postavljanje učinkovitih vprašanj
- Kako lahko izboljšam svoje aktivno poslušanje?
- Kako učinkovito je moje postavljanje vprašanj?
5. srečanje: Direktna komunikacija in Ustvarjanje zavedanja
- Kako učinkovito že uporabljam direktno komunikacijo pri svojem izvajanju
coachinga?
- Kako prispevam k ustvarjanju zavedanja pri svojih strankah? Kaj še lahko
dodam?
6. srečanje: Spodbujanje delovanja, Načrtovanje in postavljanje ciljev
in Spremljanje napredka stranke
- Kako merim uspešnost coaching srečanja?
- Kako merim uspešnost coaching procesa za stranko?
- Kako lahko prispevam k večji uspešnosti coaching procesa za stranko?
- Kakšen akcijski načrt lastnega razvoja želim narediti in mu slediti?
Potek in način dela
- Uvodna razprava na osnovi predhodne refleksije udeležencev.
- Izvedba coaching srečanja s poudarkom na razvoju ključnih kompetenc, ki
so tema posameznega srečanja. Povratno sporočilo coachu, ki izvaja coaching
srečanje.
- Skupinski coaching na temo razvoja veščin in kompetenc coachinga.
Trajanje in organizacija
Program obsega 24 andragoških ur in se izvaja v obliki šestih srečanj po 4 andragoške
ure, vsakodnevno od 17.00 do 20.15.
Terminska shema
- torek, 07. marec 2017
- torek, 21. marec 2017
- torek, 04. april 2017
- torek, 18. april 2017
- torek, 09. maj 2017
- torek, 23. maj 2017
Kdo vodi program
Mag. Bernarda Potočnik, NLP coach (mednarodni program – International
Coach Federation – ICF) in certificirani karierni coach (licenca Glotta Nove),
NLP mojster praktik in NLP trener (licenca mednarodnega združenja za NLP-INLPTA)
z mednarodno licenco SDI (Strength Deployment Inventory – Pregled uporabe osebnostnih
vrlin), orodja za razvoj človeških virov. Je ADEC® trener (Adult Educator in Company
- mednarodna licenca) in trener metode Globalno učenje® (licenca Glotta Nove).
V Glotta Novi izvaja akreditirani program za usposabljanje poklicnih coachev ACTP
Coach (Akreditacija s strani Mednarodne zveze coachev – ICF) in celostne programe
usposabljanja za NLP praktike, NLP mojstre praktike (INLPTA akreditacija), izobraževalne
trenerje praktike, mentorje, prav tako pa tudi specializirane programe za uporabo
veščin coachinga pri vodenju, pri kariernem razvoju zaposlenih in celostne programe
za usposabljanje internih coachev v podjetju. Je specialistka za osebnostni/življenjski
coaching (Life Coaching), karierni coaching in za izobraževalni coaching. Na področju
coachinga deluje že dobro desetletje in z njim pomaga posameznikom in skupinam,
da izboljšajo svojo učinkovitost in dosežejo želene cilje na osebnem, kariernem,
učnem in poslovnem področju.
in/ali
Karmen Šemrl, NLP coach (mednarodni program – International Coach
Federation – ICF) in certificirani karierni coach (licenca Glotta Nove), NLP mojster
praktik, z mednarodno licenco SDI (Strength Deployment Inventory – Pregled uporabe
osebnostnih vrlin), orodja za razvoj človeških virov. Je ADEC® trener (Adult Educator
in Company - mednarodna licenca) in trener metode Globalno učenje® (licenca Glotta
Nove). Kot izobraževalna trenerka v Glotta Novi izvaja akreditirani program za
usposabljanje poklicnih coachev ACTP Coach (Akreditacija s strani Mednarodne zveze
coachev – ICF) in celostne programe usposabljanja za uporabo veščin coachinga
za vodje in izobraževalce odraslih (trenerji, mentorji, inštruktorji). Kot coachinja
deluje dobrih 10 let, in sicer predvsem na področju osebnostnega in t. i. »performance«
coachinga (coaching za profesionalni razvoj in bolj učinkovito razvijanje veščin).
Blizu ji je tudi coaching na področju izobraževanja in javnega nastopanja.
Cena
Kotizacija za enega udeleženca znaša 375,00 EUR + 22 % DDV = 457,50
EUR
Pogoj za udeležbo
Končan certificiran program (NLP) Coach, oziroma profesionalno ukvarjanje s coachingom.
---
Za več informacij o programu
in prijavno na program nas kontaktirajte!
|
Kontaktna oseba:
Danica Šprah
[ Kontaktni obrazec ]
E: danica@glottanova.si
T: 01/ 5200 674
M: 041 742 748
---
|